דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פלדה - שימושים וסוגים 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 2689 פעמים ]

דלתות פלדה – שימושים וסוגים

 

דלתות פלדה מספקות הגנה מצוינת בפני פורצים ואורחים לא קרויים אחרים. דלתות פלדה ניתן להתקין בכל חלל ביתי או מוסדי. דלתות פלדה מגיעות בשלל עיצובים שיכולים להתאים לכל סגנון עיצובי שתבחרו. דלתות פלדה מצוידות במערכת משוכללת של בריחים שלבטח תשאיר אתכם עם ראש שקט. דלתות פלדה מגיעות עם סדרת מפתחות מקודדת המונעת העתקת המפתחות על-ידי גורמים כאלו ואחרים.

 

דלתות פלדה מתאימות כדלת כניסה לבית פרטי, למשרדים , מחסנים ומפעלים, מוסדות ציבוריים ולכל חלל המצריך נעילה מקסימאלית ואבטחה מפני פריצות.

דלתות פלדה מגיעות עם תו תקן ישראלי המעיד על היותן אביזר בטוח לשימוש למבוגרים ולילדים. תו התקן הישראלי לדלתות פלדה עונה על קריטריונים מחמירים במיוחד והן מגיעות עם אחריות לכ 5 שנים והיא כוללת את המנעול וגוף הדלת.

בדלתות פלדה מותקנים מנגנונים מתכתיים כמו צילינדרים. כל חברה שמייצרת דלתות פלדה מתקינה צילינדרים מסוג מעט שונה, אך היו שקטים איכות הצילינדרים טובה בכל המקרים. דלתות פלדה הן אביזר שניתן לשדרגן הן מבחינת המראה והן מבחינת אמצעי ההגנה. דלתות פלדה כיום משוכללות יותר מתמיד ויש אפשרות לשלב בהן מנעולים חשמליים המכילים קודן מיוחד להגברת אפקט ההגנה. שימו לב: במידה שאתם מעוניינים בקודן, עליכם להצהיר על כך כבר בשלב התקנת המשקוף, שכן לאחר מכן לא תוכלו להוסיף מנגנון זה.

דלתות פלדה מצוידות במספר בריחים, תלוי בסוג הדלת ובדרישה הספציפית שלכם. הדלת החזקה ביותר כוללת כ שבעה בריחים מפלדה הקבועים בהיקף הדלת.

אמרנו קודם שיש מספר סוגים של דלתות פלדה - קיימת אפשרות לקנות דלתות פלדה דו כנפיות מהדגמים המוצעים בחנויות, וכמו כן ניתן למצוא דלתות פלדה בגדלים שונים המתאימים למפתחים רחבים במיוחד.

עיצוב דלתות פלדה: ניתן לעצב דלתות כניסה  של פלדה. אתם יכולים להחליט על אופי וצבע הציפוי, שיהיה חלק  או בעל טקסטורה מיוחדת – כמו כן עליכם לדעת שכל דלתות הפלדה צבועות בצבעים שמתאימים לחשיפה ממושכת לתנאי מזג אויר קשים. כל הציפויים וצבעי הדלתות עומדים אף הם בדרישות התקן.

דלתות פלדה יכולות להיות בנויות משילוב של חומרים המוסיף למימד הדקורטיבי שלהן, אתם יכולים להחליט על שילוב אלמנטים מזכוכית כמו חלונות קטנים , ויטראז''''ים וכו'''', או להכניס אלמנטים מחומרים אחרים- בכל מקרה עליכם להתייעץ עם מביני דבר על מנת לקבל את מרב הביטחון שיכולה הדלת להציע לכם.

דלתות פלדה מגיעות עם סוגים שונים של משקופים, הכל קשור לעובי הדלת. משקוף אחראי אף הוא לחזות הדלת ויש להתאים אותו בקפידה תוך התחשבות בכל האופציות העומדות בפניכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב